28. května 2019 zpět

Report ze soustředění

Prodloužený víkend ve skalní oblasti na závěr kroužkového roku se stal již tradicí. Tentokrát jsme si vybrali Vltavskou žulu v okolí Roviště. Bace camp jsme nalezli v Novém kempu Roviště odkud to bylo do skal kousek. Ještě ve čtvrtek večer jsme vyrazili na obhlídku, protože se jednalo o naši první návštěvu. Budíček v sedm, snídaně a hurá do skal. Přístup k některým sektorům je dost dobrodružný, ale to nás nemůže odradit. Prolezeme v sektoru co zvládáme a vracíme se na oběd. Relax při fotbálku či jen tak válení střídá odpolední blok lezení. Slézáme skoro ferátou do dalšího menšího sektoru s lehčími cestami.  Cestou zpět sbíráme dřevo na večerní oheň. Počasí přeje a pěkně se nám lezlo. Druhý den startuje stejný rituál. Tetokrát nasedáme do aut a přesunujeme se zařeku do oblasti Velké. Opět sestupujeme příkrou stání k řece, kde je naše dnešní lezení. Sektor je komplet na slunci, a tak to, že je u vody, se hodí.  Lezeme celé dopoledne a když už nás to zmáhá, tak balíme a přesunujeme se do Kamýku na výlet. Mrkneme na přehradu a nad městem na zříceninu hradu Vrškamýk. Náš plán na oběd ve městě zhatili místní restauratéři, kteří asi zkrachovali. Přesouváme se do kempu, kde po jídle se věnujeme hrám a večer oheň s buřty. Krátí se nám to, proto v neděli opět vstáváme v sedm a po snídani mířeme do sektoru Hafty. V jeho horní části lezeme co zvládneme. V plánu je už jen oběd, úklid a návrat domů.
A hodnocení? Počasí nám vyšlo parádně, lezení bylo super, nikdo se nezranil a všichni si odvážíme spoustu zážitků. Určitě se ještě někdy vrátíme.
Děkujeme podpoře od Města Police nad Metují a ČHS.

snídaně
Jedna z našich společných snídaní

Roviště
Skály v oblasti Roviště

Přístup ke skalám
Přístupvá cesta do jednoho ze sektorů

Lezení
Došlo i na těžší cesty

Velká
Oblast Velká si název zaslouží spoustou vysokých věží

Vrškamýk
Návštěva zříceniny Vrškamýk během rest odpoledne

Chatka
Děti si chatky zabydleli a vedli si perfektně

společná fotka
A už jen společné foto před odjezdem